مشاهده تهاتر‌های عجیب در بازار مسکن! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار به دنبال حذف نمایندگان کارگری از مشارکت در تعیین دستمزد زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد دلال‌ها باید بترسند | طرح مالیات بر عایدی سرمایه جلوی دلال‌بازی‌ها را می‌گیرد ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۰ فروردین| شاخص کل به مقاومت می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۰۴۱۸۰
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۰ فروردین| شاخص کل به مقاومت می‌رسد؟
شاخص کل بورس در هفته کاری که گذشت از عدد یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد به یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید و رشد کمتر از یک درصدی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بورس در هفته‌ای که کذشت کمتر از یک درصد رشد کرد، اما توانست رکورد ارزش معاملات شش ماهه خود را بشکند. به گفته کارشناسان احتمالا روز شنبه بازار روند منفی و اصلاحی به خود می‌گیرد.

در چهار روز کاری که بازار داشت ارزش معاملات چیزی حدود ۲۴ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان بود. میانگین روزانه ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت ۶ هزار و ۸۱ میلیارد تومان به دست آمد که تقریبا از مهر تا کنون یک رکورد محسوب می‌شود.

بازار در روز یکشنبه شاهد ورود ۵۳۲ میلیارد تومان پول حقیقی بود، اما سه روز بعد آن خروج پول را تجربه کرد. یعنی دوشنبه ۳۵۰ میلیارد تومان، سه شنبه ۵۰ میلیارد تومان و چهارشنبه ۲۶۵ میلیارد تومان خروج پول حقیقی برای بازار رقم خورد.

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: معاملات روز شنبه بورس در مقایسه با معاملات روز‌ها و هفته‌های اخیر متفاوت‌تر خواهد بود. احتمالا شاهد روز پر عرضه‌ای برای بازار باشیم.

وی توضیح می‌دهد: بورس روز شنبه تحت تاثیر آخرین روز معاملاتی هفته اخیر یعنی چهارشنبه است. روز چهارشنبه با روند مثبت آغاز شد، اما در میان راه به واسطه بازگشایی خگستر سهام خودرویی و اغلب سهم‌های موجود در بازار حجم زیادی خوردند و باعث شد که شاخص منفی شود.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: شنبه و یکشنبه روز‌های بسیار مهمی برای بازار هستند. چراکه شاخص در نقطه مقاومتی مهمی قرار دارد و احتمال ریزش آن هست. ولی با توجه به حجم و ورود نقدینگی به بورس می‌توان گفت که شانس کمی برای ریزش داریم و اگر همچنان ارزش و حجم معاملات بالا باشد به بورس باید امیدوار بود.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->